Вимоги безпеки до роботи в офісі

Вимоги безпеки
5 липня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Консультація підкаже, як організувати безпечну роботу працівників у офісі, яку документацію з охорони праці розробити, як налагодити роботу електрогосподарства та обладнання підвищеної небезпеки

user icon
Микола Федоренко
головний державний інспектор Головного управління Державної служби України з питань праці у Київській області

До підприємства офісного типу належить суб’єкт господарювання за умов:

  • на його балансі відсутні будівлі та споруди;
  • є один несекціонований ввідно-розподільний пристрій напругою до 380 В;
  • електрогосподарство складається з офісної техніки, електропобутових і освітлювальних приладів;
  • відсутні виробництва та приміщення з підвищеною небезпекою;
  • використовує обладнання загального призначення;
  • використовує для службових потреб орендовані колісні транспортні засоби, щоб перевозити працівників і вантажі, що не належать до небезпечних категорій.

Розглянемо, які документи потрібно розробити та які основні нормативні вимоги до офісних приміщень і умов праці в офісі.

Яку документацію розробити

Як розробити нормативну документацію з охорони праці (ОП) для офісу, визначає Порядок опрацювання і затвердження роботодавцем нормативних актів з охорони праці, що діють на підприємстві, затверджений наказом Держнаглядохоронпраці від 21.12.1993 № 132 (НПАОП 0.00-6.03-93).

Нормативні акти з ОП опрацьовують в...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search