Як СОП уникнути суперечок із роботодавцем

Організація роботи з охорони праці
6 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Консультація підкаже, на що звернути увагу працівнику служби охорони праці, щоб уникнути звинувачень щодо невиконання своїх функцій і завдань з боку роботодавця 

user icon
Георгій Лесенко
експерт із охорони праці, Київ

Оцінити якість роботи служби охорони праці (СОП) досить складно. З одного боку, на підприємстві може й не бути нещасних випадків, за якими роботодавець оцінює роботу служби. З другого — СОП може докладати значних зусиль для профілактики нещасних випадків, які, на жаль, трапляються. Ефективність профілактичної роботи на підприємстві залежить не тільки від дій служби, а й від підтримки роботодавця.

Право видавати приписи та зупиняти виробництво

СОП має право видавати керівникам структурних підрозділів підприємства приписи щодо усунення наявних недоліків і зупиняти роботу виробництв, дільниці, машин, механізмів, устатковання й інших засобів виробництва в разі порушень, які загрожують життю або здоров’ю працівників. Підстава — глава 4 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255 (НПАОП 0.00-4.35-04).

Право призупиняти роботу обладнання та окремих дільниць призводить до конфлікту інтересів між роботодавцем і СОП. Роботодавцю ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search