Чи може посадова інструкція вчителя закладу освіти містити розділи з охорони праці

Організація роботи з охорони праці
сьогодні
|
1 хвилину Читати
user icon
Володимир Дрозд
сертифікований експерт ESOSH, аудитор систем управління охороною здоров’я та безпекою праці, Південне

Ні, не може.

Посадова інструкція — документ, який регламентує організаційно-правовий статус працівника, визначає його завдання, обов’язки, права та зону відповідальності, а також забезпечує умови для ефективної роботи.

Ця інструкція містить:

  • основні дані про посаду, найменування підрозділу, порядок призначення на посаду, кваліфікаційні вимоги до працівника, наявність підлеглих;
  • характеристику діяльності працівника відповідно до Положення про підрозділ;
  • делеговані працівнику повноваження;
  • критерії оцінювання роботи працівника й межі його особистої відповідальності за результати діяльності;
  • вимоги щодо спеціальних знань, а також знань законодавчих актів і нормативних документів, необхідних для роботи;
  • вимоги до освіти із зазначенням освітньо-кваліфікаційних рівнів і досвіду;
  • перелік працівників усіх структурних підрозділів підприємства, а також сторонніх підприємств, з якими працівник безпосередньо співпрацює, тощо.

Порада

 

Інструкції з охорони праці оформляйте окремо. Вони ре...