Ні, не може.
Посадова інструкція — документ, який регламентує організаційно-правовий статус працівника, визначає його завдання, обов’язки, права та зону відповідальності, а також забезпечує умови для ефективної роботи.
Ця інструкція містить:
- основні дані про посаду, найменування підрозділу, порядок призначення на посаду, кваліфікаційні вимоги до працівника, наявність підлеглих;
 - характеристику діяльності працівника відповідно до Положення про підрозділ;
 - делеговані працівнику повноваження;
 - критерії оцінювання роботи працівника й межі його особистої відповідальності за результати діяльності;
 - вимоги щодо спеціальних знань, а також знань законодавчих актів і нормативних документів, необхідних для роботи;
 - вимоги до освіти із зазначенням освітньо-кваліфікаційних рівнів і досвіду;
 - перелік працівників усіх структурних підрозділів підприємства, а також сторонніх підприємств, з якими працівник безпосередньо співпрацює, тощо.
 
Інструкції з охорони праці оформляйте окремо. Вони ре...