Ні, не може.
Посадова інструкція — документ, який регламентує організаційно-правовий статус працівника, визначає його завдання, обов’язки, права та зону відповідальності, а також забезпечує умови для ефективної роботи.
Ця інструкція містить:
- основні дані про посаду, найменування підрозділу, порядок призначення на посаду, кваліфікаційні вимоги до працівника, наявність підлеглих;
- характеристику діяльності працівника відповідно до Положення про підрозділ;
- делеговані працівнику повноваження;
- критерії оцінювання роботи працівника й межі його особистої відповідальності за результати діяльності;
- вимоги щодо спеціальних знань, а також знань законодавчих актів і нормативних документів, необхідних для роботи;
- вимоги до освіти із зазначенням освітньо-кваліфікаційних рівнів і досвіду;
- перелік працівників усіх структурних підрозділів підприємства, а також сторонніх підприємств, з якими працівник безпосередньо співпрацює, тощо.
Інструкції з охорони праці оформляйте окремо. Вони ре...