Чи дублювати вимоги посадових інструкцій в інструкціях з охорони праці

Кадрові питання
9 січня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
шеф-редактор Експертус Охорона праці, експерт Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Чи потрібно вимоги з охорони праці, передбачені в посадових інструкціях керівників, спеціалістів, фахівців, додатково прописувати в інструкціях з ОП?

Рішення. Ні, не потрібно.

Інструкції з охорони праці розробляйте за професіями та видами робіт. Так скеровує пункт 3 розділу І Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці, Мінсоцполітики від 29.01.1998 № 9.

Керівники, спеціалісти, фахівці — це не професії, а посади. Для керівників, професіоналів, фахівців і технічних службовців розробляйте посадові інструкції (абз. 2 п. 6 Загальних положень розд. 1 Вип. 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 336).

Посадова інструкція — це організаційно-правовий документ, який визначає завдання, права, обов’язки й відповідальність працівника відповідно до посади, яку він обіймає.

Отже, права та обов’язки пра...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації