Чи дублювати вимоги посадових інструкцій в інструкціях з охорони праці

Кадрові питання
9 січня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Чи потрібно вимоги з охорони праці, передбачені в посадових інструкціях керівників, спеціалістів, фахівців, додатково прописувати в інструкціях з ОП?

Рішення. Ні, не потрібно.

Інструкції з охорони праці розробляйте за професіями та видами робіт. Так скеровує пункт 3 розділу І Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці, Мінсоцполітики від 29.01.1998 № 9.

Керівники, спеціалісти, фахівці — це не професії, а посади. Для керівників, професіоналів, фахівців і технічних службовців розробляйте посадові інструкції (абз. 2 п. 6 Загальних положень розд. 1 Вип. 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 336).

Посадова інструкція — це організаційно-правовий документ, який визначає завдання, права, обов’язки й відповідальність працівника відповідно до посади, яку він обіймає.

Отже, права та обов’язки пра...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search