Хто погоджує інструкції з ОП, якщо в штаті немає юриста

Організація роботи з охорони праці
6 червня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Оксана Перегуда
експерт з охорони здоров’я та безпеки праці

Ситуація. Згідно з НПАОП 0.00-4.15-98 до погодження змісту інструкції з охорони праці необхідно залучати керівника (фахівця) з правових питань. У штаті підприємства немає юристів. Хто в такому випадку повинен погоджувати інструкції з ОП і чи є порушенням, якщо інструкції не погоджені юристами?

Рішення. Якщо ви не погодили інструкції з охорони праці з юристом, це є формальним порушенням. У разі перевірки Держпраці може трактувати це як порушення процедури розроблення інструкцій.

Якщо в штаті підприємства немає юриста, залучіть зовнішнього фахівця або врегулюйте це питання наказом.

Рекомендуємо:

  • укласти договір із зовнішнім юристом;
  • затвердити розпорядження / наказ, у якому зазначити відсутність штатного юриста та обґрунтувати використання зовнішнього супроводу;
  • фіксувати юридичне погодження письмово — із підписом, ПІБ, реквізитами стороннього фахівця.
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search