Чи можна в документах із ОП використовувати факсимільний підпис

Організація роботи з охорони праці
19 грудня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Так. У локальних актах підприємства, зокрема програмах, наказах, положеннях із ОП, можна застосовувати факсимільний підпис. Урегулюйте це питання інструкцією з ведення діловодства на підприємстві.

Підприємства організовують діловодство відповідно до інструкції (п. 7 розд. І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5. Інструкція регламентує питання організації діловодства у паперовій та електронній формах.

Стане в пригоді >> Електронний документообіг в системі управління охороною праці

Заборонено використовувати факсимільний підпис, зокрема:

  • на фінансових документах — чек, платіжне доручення;
  • у кадрових наказах і документах — прийом / звільнення працівників, відпустка тощо;
  • на документах, що передбачають відповідальність керівника;
  • у документах, які підприємство подає до державних установ..
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search