Так. У локальних актах підприємства, зокрема програмах, наказах, положеннях із ОП, можна застосовувати факсимільний підпис. Урегулюйте це питання інструкцією з ведення діловодства на підприємстві.
Підприємства організовують діловодство відповідно до інструкції (п. 7 розд. І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5. Інструкція регламентує питання організації діловодства у паперовій та електронній формах.
Стане в пригоді >> Електронний документообіг в системі управління охороною праці
Заборонено використовувати факсимільний підпис, зокрема:
- на фінансових документах — чек, платіжне доручення;
- у кадрових наказах і документах — прийом / звільнення працівників, відпустка тощо;
- на документах, що передбачають відповідальність керівника;
- у документах, які підприємство подає до державних установ..