Електронний документообіг в системі управління охороною праці

Організація роботи з охорони праці
30 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Які переваги використання електронної документації під час організації СУОП. Які документи оформити та як перейти на електронні системи обліку. Електронний підпис. Зразок наказу та практичні поради

user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Електронний обіг документів спрощує виробничі й управлінські процеси та дає змогу ефективно взаємодіяти на підприємствах, в установах, організаціях (далі — підприємства).

Перехід на електронний документообіг особливо актуальний в умовах війни або карантинних обмежень, коли працівники виконують роботу дистанційно. Цифрові інструменти допомагають віддалено ухвалювати необхідні рішення з урахуванням викликів, які постають перед підприємством через різні обмеження.

Розберемося, як електронний обіг документів допоможе вдосконалити систему управління охороною праці (СУОП) на підприємстві.

Який порядок документообігу

Електронний документообіг — це сукупність процесів створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення електронних документів. Під час виконання зазначених процесів застосовують перевірку цілісності та за необхідності підтверджують факт одержання таких документів (ст. 9 Закону України «Про електронні документи та електронний документо...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search