Чи потрібно розробляти на підприємстві організаційну структуру СУОП

Організація роботи з охорони праці
20 листопада 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Чи потрібно на підприємстві розробляти організаційну структуру системи управління охороною праці та подавати її на затвердження керівнику?

Рішення. Ні, не потрібно.

Роботодавець розробляє та затверджує Положення про службу охорони праці (далі — Положення про СОП), визначає її структуру, чисельність, основні завдання, функції та права працівників. Так установлює пункт 1.2 глави 1 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255.

Скачайте Положення про службу охорони праці

Положення про СОП — це ключовий документ, який забезпечує ефективну організацію роботи служби та дотримання законодавчих вимог на підприємстві.

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search