Завдання з охорони праці для керівників структурних підрозділів

Організація роботи з охорони праці
31 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Обов’язки керівників структурних підрозділів щодо організації ОП. Контроль стану безпеки праці в підпорядкованому підрозділі. Взаємодія із фахівцями СОП. Організація інструктажів і навчання, робіт за нарядом-допуском. Розроблення інструкцій з ОП. Роль у розслідуванні нещасних випадків

user icon
Володимир Дрозд
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, Київ

Роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці (ст. 13 Закону України про охорону праці).

Зазвичай саме керівники структурних підрозділів виконують розпорядження керівництва та забезпечують функціонування системи управління охороною праці (СУОП) на підприємстві. Також згідно з вимогами посадової інструкції вони відповідають за дотримання підлеглими працівниками вимог нормативно-правових і локальних актів з охорони праці.

Основні завдання з питань ОП

Керівник структурного підрозділу (цеху, служби, відділу, лабораторії тощо):

1) Організовує:

  • ведення технологічного процесу, експлуатацію обладнання, зберігання, транспортування, застосування шкідливих і вибухопожежонебезпечних речовин і матеріалів, проведення газонебезпечних, вогневих та інших робіт із підвищеною небезпекою (зокрема проведених сторонніми...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search