Система управління охороною праці на підприємстві

Організація роботи з охорони праці
9 січня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Хто впроваджує систему управління охороною праці на підприємстві (СУОП), які документи скласти та які чинники впливають на ефективність СУОП 

user icon
Георгій Лесенко
експерт із охорони праці, Київ

Система управління охороною праці (СУОП) має функціонувати на всіх підприємствах незалежно від кількості працівників, а також у фізичних осіб, які використовують найману працю.

Що таке СУОП

СУОП — складова частина загальної системи управління виробництвом, яка включає в себе організаційну структуру, планування, відповідальність, методи, процедури, процеси й ресурси, необхідні, щоб гарантувати безпеку та здоров’я персоналу в процесі трудової діяльності. Вона охоплює всі етапи виробництва й виробничо-господарської діяльності підприємства, кадрові ресурси, технічні засоби, матеріальні та фінансові засоби, інформаційні дані.

Зверніть увагу

СУОП має функціонувати на всіх підприємствах незалежно від кількості працівників, а також у фізичних осіб, які використовують найману працю (ст. 13 Закону про охорону праці).

Основна ідея впровадження СУОП — усім імовірним виробничим аваріям і травмам можна й потрібно запобігати. Це ефективний інструмент управління, що здатен значно скоротити...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search