Як укомплектувати та зберігати аптечку на підприємстві

Здоров’я працівників
6 серпня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Нормативно-правові акти, що врегульовують наявність аптечок на підприємстві, відповідальність роботодавця. Вимоги до вмісту й зберігання аптечки та утилізації непридатних лікарських засобів. Зразок наказу про призначення особи, відповідальної за придбання та формування лікарськими засобами аптечки домедичної допомоги

user icon
Михайло Чемерис
експерт із питань домедичної допомоги, директор ліцею № 208 м. Києва, вчитель медико-санітарної підготовки, Київ

Час, у який ми живемо, ставить безпеку людини на перше місце. Для того щоб захистити працівників, подбайте про аптечку домедичної допомоги на підприємстві.

З’ясуємо, яку аптечку придбати, чим її наповнити, де зберігати та розміщувати.

Проаналізуйте вимоги законодавства

Аптечки домедичної допомоги мають бути на кожному підприємстві незалежно від обраного виду діяльності, адже аптечка є елементом охорони праці.

Про те, що роботодавці мають облаштовувати робочі місця аптечками, наголошували фахівці Держпраці у листі від 18.11.2016 № 11506/1/4.4-ДП-16.

 За порушення законодавства з охорони праці роботодавець сплачуватиме штраф у порядку, встановленому законом. Максимальний розмір штрафу не може перевищувати 5% середньомісячного фонду заробітної плати за попередній рік відповідно (ст. 43 Закону про охорону праці).

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search