Чи отримувати нові дозвільні документи, якщо змінилася назва місця реєстрації підприємства

Роботи та обладнання підвищеної небезпеки
12 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Міська адміністрація змінила назву вулиці, на якій розташоване підприємство. Відповідно змінилась його юридична адреса. Чи потрібно підприємству отримувати нові дозвільні документи, якщо змінилася назва місця реєстрації?

Рішення. Ні, не потрібно. Якщо місцезнаходження юридичної особи не змінилось, підстави для переоформлення документа дозвільного характеру відсутні.

Цитата

Місцезнаходження юридичної особи — фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку (ст. 93 Цивільного кодексу).

У разі зміни назви населеного пункту, району тощо, якщо не міняється фактичне місце ведення діяльності або розташування офісу, підстав для переоформлення документів дозвільного характеру немає. На це вказує інформаційний лист Державної регуляторної служби від 22.02.2016 № 1036/0/20-16.

На замітку

Зауваження експерта

Зміна місцезнаходження юридичної ос...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search