Як створити комісію з питань охорони праці на підприємстві

Організація роботи з охорони праці
28 квітня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Склад, повноваження та обов'язки комісії. Зразки Протоколу загальних зборів трудового колективу щодо створення комісії і Положення про комісію з питань ОП

user icon
Георгій Лесенко
експерт із охорони праці, Київ

Чи обов’язково на підприємстві створювати комісію з питань охорони праці? Ні, такої вимоги немає. Згідно зі статтею 16 Закону про охорону праці, комісію з питань охорони праці можна створювати. І вирішує це не роботодавець, а трудовий колектив.

Проаналізуйте вимоги

Діяльність комісії з питань охорони праці (далі — Комісія) регламентують стаття 16 Закону про охорону праці та Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства, затверджене наказом Держгірпромнагляду від 21.03.2007 № 55 (далі — Типове положення).

Комісія — це консультативно-дорадчий орган, у якому представники адміністрації і профспілок спільно вирішують питання безпеки, гігієни праці, виробничого середовища.

Рішення, чи доцільно створити Комісію, ухвалює трудовий колектив на загальних зборах (конференції) за поданням роботодавця і професійної спілки.

Зверніть увагу

Створюйте Комісію за наявності згоди обох сторін.

Загальні збори (конференція) трудового колективу можуть вносити зміни до складу Комі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search