Чи обов’язково на підприємстві створювати комісію з питань охорони праці? Ні, такої вимоги немає. Згідно зі статтею 16 Закону про охорону праці, комісію з питань охорони праці можна створювати. І вирішує це не роботодавець, а трудовий колектив.
Проаналізуйте вимоги
Діяльність комісії з питань охорони праці (далі — Комісія) регламентують стаття 16 Закону
Комісія — це консультативно-дорадчий орган, у якому представники адміністрації і профспілок спільно вирішують питання безпеки, гігієни праці, виробничого середовища.
Рішення, чи доцільно створити Комісію, ухвалює трудовий колектив на загальних зборах (конференції) за поданням роботодавця і професійної спілки.
Створюйте Комісію
Загальні збори (конференція) трудового колективу можуть вносити зміни до складу Комі...