Страхові виплати від нещасного випадку: права потерпілих і обов’язки роботодавця

Серпень 2025
16 серпня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Ознайомтеся з покроковими інструкціями, як подати заяву на страхові виплати та заяву-розрахунок. Також дізнайтеся, за яких умов і в якому розмірі нараховують ці виплати

user icon
Володимир Дрозд
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, Київ

Тимчасова втрата працездатності — це період, коли людина не може працювати через хворобу, травму або інші причини. Такий стан має обмежену тривалість і минає, щойно працівник одужує й може повернутися до роботи.

Факт тимчасової непрацездатності працівника підтверджує листок непрацездатності.

Розберімося, на які види страхових виплат має право працівник, як правильно подати заяву та хто відповідає за фінансування.

Які нормативні вимоги

Страхові виплати в разі нещасного випадку на виробництві регламентує Порядок призначення, перерахування та здійснення страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, затверджений постановою правління ПФУ від 26.01.2024 № 4-1 (далі — Порядок № 4-1).

Нагадаємо: з 1 січня 2023 року Фонд соціального страхування України приєднали до Пенсійного фонду України (ПФУ). Відтоді всі страхові виплати здійснює ПФУ.

Види страхови...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search