Які документи про відходи мають бути на підприємстві?
Підприємства повинні вести документацію у сфері управління відходами, як-от:
1. Класифікація відходів у довільній формі відповідно до Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів, затверджених постановою КМУ від 20.10.2023 № 1102 (далі — Порядок № 1102; Національний перелік).
2. Накази про призначення відповідальних осіб, які контролюватимуть класифікацію, зберігання, оброблення та передачу відходів.
3. Облік відходів за типовими формами, затвердженими наказом Міндовкілля від 26.11.2024 № 1534.
4. План управління відходами на підприємстві згідно з Порядком розроблення планів управління відходами підприємств, установ та організацій, затвердженим наказом Міндовкілля від 09.08.2024 № 1003
(далі — Порядок № 1003).
5. Договори на передачу відходів, де вказують:
- код відходів за Національним переліком;
- обсяг;
- найменування;
- код операції з відновлення або видалення відходів.
6. Окремий типовий до...