Орієнтовний перелік документації з охорони праці для офісу

Служба охорони праці
25 жовтня 2023 року
|
1 хвилину Читати

1. Установчі документи:

    1) положення підприємства, розроблені на підставі типових положень, зокрема:

  • Положення про службу охорони праці,
  • Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці,
  • Положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці;

    2) колективний договір;

    3) Правила внутрішнього трудового розпорядку підприємства, Правила внутрішньооб’єктового режиму тощо;

    4) накази (розпорядження) про призначення осіб, що забезпечують розв’язання конкретних питань, пов’язаних із виробничою діяльністю підприємства та проведенням спеціалізованими організаціями робіт на підконтрольній території або використанням працівниками орендованого виробничого обладнання, — зокрема, наказ про призначення керівника служби охорони праці.

2. Документи, пов’язані з медичним оглядом працівників та атестацією робочих місць за умовами праці:

    1) документи, пов’язані з медичним оглядом працівників певних категорій:

  • Акт визн...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search