Як правильно діяти під час перегляду й затвердження інструкцій з охорони праці та пожежної безпеки: чи потрібно розділяти їх на два переліки? Чи існує мінімальний перелік загальних інструкцій, які повинні бути на кожному підприємстві?
Інструкції з охорони праці (ОП) і з пожежної безпеки (ПБ) — це різні види нормативних документів на підприємстві.
Найкраща практика — вести окремі переліки інструкцій:
- з охорони праці — за професіями та видами робіт;
- з пожежної безпеки.
Це спростить облік і допоможе контролювати строки перегляду.
Не існує чітко визначеного єдиного мінімального переліку інструкцій. Коли на підприємстві розробляють інструкції, враховують:
- наявний штатний розпис;
- перелік робіт із підвищеною небезпекою;
- специфіку використовуваного обладнання, технологічних процесів і матеріалів.