Як організувати роботу служби охорони праці (далі — СОП) на підприємстві, роз’яснюють Закон про охорону праці та Типове положення про службу охорони праці, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255; НПАОП 0.00-4.35-04 (далі — Типове положення).
Як організувати роботу СОП
- на підприємстві з кількістю працівників 50 і більше роботодавець створює СОП відповідно до Типового положення (ч. 1 ст. 15 Закону про охорону праці; абз. 1 п. 1.4. Типового положення);
- якщо кількість працівників від 20 до 49, функції СОП можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку (ч. 2 ст. 15 Закону про охорону праці; абз. 2 п. 1.4. Типового положення);
- якщо кількість працівників від 1 до 19, функції СОП можуть виконувати сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку (ч. 3 ст. 15 Закону про охорону праці; абз. 3 п. 1.4. Типового положення);
- працівників СОП не можна залучати до виконання функцій і завдань, які не передба...