Уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці: основні обов’язки та права

Організація роботи з охорони праці
21 липня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Консультація зорієнтує, у якому випадку на підприємстві потрібен уповноважений з питань охорони праці, як його обрати та які його обов'язки й права

user icon
Олександр Пількевич
експерт із питань пожежної безпеки та охорони праці, адвокат, Київ

Служба охорони праці (СОП) на підприємстві під час виконання своїх обов’язків взаємодіє, зокрема, з представниками профспілки, а якщо її немає — з уповноваженою найманими працівниками особою з питань охорони праці (уповноважений з ОП).

Уповноваженого з ОП призначають для оперативного контролю за станом охорони праці на робочих місцях. Під час виконання своїх обов’язків він взаємодіє із СОП.

Які правові підстави 

На підприємстві представники роботодавця — власника підприємства або уповноваженого ним органу (далі — роботодавець) і трудового колективу з урахуванням специфіки виробництва, опрацьовують Положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з ОП. Підстава — Типове положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці, затвердженого наказом Держгірпромнагляду від 21.03.2007 № 56; НПАОП 0.00-4.11-07 (далі — Типове положення).

Скачайте   Положення про діяльність уповноваженої найманими працівниками особи з питань охорон...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search