Ситуація. На підприємстві в січні була створена комісія з перевірки знань із питань охорони праці. До її складу входить заступник директора з технічних питань. У червні відбудуться зміни до штатного розпису: замість цієї посади з’явиться нова — головний енергетик. Керівник перейде на нову посаду, і йому знадобиться час, щоб пройти навчання в начальному центрі. Чи необхідно вносити зміни до наказу про створення комісії та вивести з її складу заступника директора з технічних питань та як оформлювати протоколи перевірки знань?
Рішення. Так, зміни внести необхідно.
Якщо на підприємстві відбулися кадрові зміни й призначені раніше відповідальні особи з певних причин (звільнення, переведення на іншу посаду тощо) не можуть виконувати покладені на них функції, видайте новий наказ.