Чи вносити зміни до наказу про створення комісії з перевірки знань, якщо змінився штатний розпис

Організація роботи з охорони праці
6 червня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Ситуація. На підприємстві в січні була створена комісія з перевірки знань із питань охорони праці. До її складу входить заступник директора з технічних питань. У червні відбудуться зміни до штатного розпису: замість цієї посади з’явиться нова — головний енергетик. Керівник перейде на нову посаду, і йому знадобиться час, щоб пройти навчання в начальному центрі. Чи необхідно вносити зміни до наказу про створення комісії та вивести з її складу заступника директора з технічних питань та як оформлювати протоколи перевірки знань?

Рішення. Так, зміни внести необхідно.

Якщо на підприємстві відбулися кадрові зміни й призначені раніше відповідальні особи з певних причин (звільнення, переведення на іншу посаду тощо) не можуть виконувати покладені на них функції, видайте новий наказ.

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search