Які обов՚язки з охорони праці включити до посадових інструкцій керівників

Кадрові питання
5 березня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Оксана Перегуда
експерт з охорони здоров’я та безпеки праці

Начальник відділу кадрів, начальники відділів та начальники цехів і служб відповідають за організацію охорони праці на своїх рівнях. Кожен із них повинен виконувати обов’язки, щоб дотриматися вимог законодавства, запобігти виробничим ризикам і створити безпечне робоче середовище. Розглянемо їх детальніше.

Начальник відділу кадрів:

  • організовує інструктажі з охорони праці для працівників під час прийняття на роботу;
  • контролює наявність посвідчень і протоколів про проходження навчання з охорони праці;
  • стежить за своєчасним навчанням та перевіркою знань працівників і керівників із питань охорони праці;
  • забезпечує інформування працівників про їхні права та обов’язки з охорони праці під час працевлаштування;
  • контролює наявність у посадових інструкціях працівників вимог з охорони праці.

Начальники відділів:

  • забезпечують, щоб підлеглі виконували вимоги з охорони праці;
  • організовують і проводять первинний, повторний, позаплановий та цільовий інструктажі;
  • контролюють, чи підлеглі дотримуються...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search