Начальник відділу кадрів, начальники відділів та начальники цехів і служб відповідають за організацію охорони праці на своїх рівнях. Кожен із них повинен виконувати обов’язки, щоб дотриматися вимог законодавства, запобігти виробничим ризикам і створити безпечне робоче середовище. Розглянемо їх детальніше.
Начальник відділу кадрів:
- організовує інструктажі з охорони праці для працівників під час прийняття на роботу;
- контролює наявність посвідчень і протоколів про проходження навчання з охорони праці;
- стежить за своєчасним навчанням та перевіркою знань працівників і керівників із питань охорони праці;
- забезпечує інформування працівників про їхні права та обов’язки з охорони праці під час працевлаштування;
- контролює наявність у посадових інструкціях працівників вимог з охорони праці.
Начальники відділів:
- забезпечують, щоб підлеглі виконували вимоги з охорони праці;
- організовують і проводять первинний, повторний, позаплановий та цільовий інструктажі;
- контролюють, чи підлеглі дотримуються...