Як розробити План управління відходами на підприємстві

Екологія
5 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати

Обов’язки суб’єктів господарювання. Етапи управління відходами на підприємстві. Структура Плану та зміни до нього. Вимоги для нових підприємств

user icon
Марина Тимошенко
екологічний аудитор, інженер з охорони навколишнього середовища ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів», Дніпро

План управління відходами дає змогу ефективно організувати процеси утворення, збирання, перевезення, зберігання та оброблення відходів на підприємстві, в установі, організації (далі — підприємство).

Завдяки ефективному управлінню відходами підприємства можуть:

  • зменшувати витрати на оброблення відходів;
  • знаходити нові способи їх перероблення, що забезпечить додаткові економічні вигоди;
  • підвищувати екологічну відповідальність підприємства — знижувати забруднення довкілля і раціонально використовувати ресурси.

Проаналізуйте обов'язки

Обов’язок розробити План управління відходами (далі — План) для суб’єктів господарювання встановлює Закон України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX (далі — Закон № 2320). 

Цитата

План управління відходами — це внутрішній документ підприємства, який затверджує вище керівництво. Він розрахований на п’ять років.

Розробити План зобов’язані всі підприємства, незалежно від форми власності, які є:

  • утворювачами відходів, що подають декла...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search