Чи оновлювати накази з питань охорони праці на початку року

Організація роботи з охорони праці
15 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

На підприємстві, окрім звільнення або прийняття на роботу працівників, нічого не змінилося. Чи потрібно на початку року оновлювати накази з призначення відповідальних осіб, комісій та інших питань охорони праці?

Рішення. Ні, не потрібно.

У наказах про призначення відповідальних осіб зазвичай відсутні конкретні строки, на які роботодавець призначає таких осіб. Тому ці накази не потрібно щорічно оновлювати.

Якщо відповідальну особу призначили на конкретний період, наприклад на рік, то після того, як він закінчився, видайте новий наказ.

Новий наказ потрібен також у разі, якщо на підприємст...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search