Ні, не потрібен.
Висновок медико-соціальної експертизи (МСЕК) у більшості випадків означає, що працівнику встановено групу інвалідності та ступінь втрати працездатності, тобто деякі обмеження по ній. Наприклад, МСЕК встановила роботу у спеціально створених умовах або обмеження по навантаженню тощо.
Роботодавець повинен виконати вимоги МСЕК щодо такого працівника. Видавати окремий наказ для структурних підрозділів не потрібно.
Підприємства зобов’язані:
- виділяти й створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, зокрема спеціальні робочі місця;
- створювати для таких осіб умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації (ІПР);
- забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством;
- надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, у порядку, встановленому КМУ (ч. 3 ст. 18 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03....