Одна година особистого спілкування з колегами та отримання зворотного зв'язку може замінити тижневе листування. Адже робота із забезпечення безпечних умов праці має йти безперервно, і робочі питання краще вирішувати особисто.
Розглянемо, як правильно організувати наради з питань охорони праці, ефективно проводити та оформлювати їх.
Мета та види
Нарада — це спільна діяльність колективу, об’єднаного однією метою.
Перш ніж скликати нараду, переконайтеся, що вона справді необхідна. Якщо ви хочете обговорити питання, яке можна вирішити в особистій взаємодії з конкретним членом команди, не збирайте всіх інших для його обговорення. За можливості поширити інформацію іншими способами, як-от електронна пошта, розсилка новин тощо, скористайтеся ними й не витрачайте час своїх колег на чергову нараду.
Наради умовно можна поділити на:
- планові — відповідно до плану роботи служби охорони праці (СОП);
- позапланові — за нагальної потреби розглянути певні питання. Наприклад, у зв’язку з порушенням вим...