Як ефективно проводити наради з питань охорони праці

Організація роботи з охорони праці
27 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Види нарад, їхня мета, умови та алгоритм організації. Особливості проведення планових та позапланових нарад. Найпоширеніші помилки. Зразок протоколу наради

user icon
Катерина Хижняк
шеф-редактор Експертус Охорона праці, експерт Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Одна година особистого спілкування з колегами та отримання зворотного зв'язку може замінити тижневе листування. Адже робота із забезпечення безпечних умов праці має йти безперервно, і робочі питання краще вирішувати особисто.

Розглянемо, як правильно організувати наради з питань охорони праці, ефективно проводити та оформлювати їх. 

Мета та види

Нарада — це спільна діяльність колективу, об’єднаного однією метою. 

Перш ніж скликати нараду, переконайтеся, що вона справді необхідна. Якщо ви хочете обговорити питання, яке можна вирішити в особистій взаємодії з конкретним членом команди, не збирайте всіх інших для його обговорення. За можливості поширити інформацію іншими способами, як-от електронна пошта, розсилка новин тощо, скористайтеся ними й не витрачайте час своїх колег на чергову нараду.

Наради умовно можна поділити на:

  • планові — відповідно до плану роботи служби охорони праці (СОП);
  • позапланові — за нагальної потреби розглянути певні питання. Наприклад, у зв’язку з порушенням вим...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search