Як ефективно проводити наради з питань охорони праці

Організація роботи з охорони праці
27 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Види нарад, їхня мета, умови та алгоритм організації. Особливості проведення планових та позапланових нарад. Найпоширеніші помилки. Зразок протоколу наради

user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

Одна година особистого спілкування з колегами та отримання зворотного зв'язку може замінити тижневе листування. Адже робота із забезпечення безпечних умов праці має йти безперервно, і робочі питання краще вирішувати особисто.

Розглянемо, як правильно організувати наради з питань охорони праці, ефективно проводити та оформлювати їх. 

Мета та види

Нарада — це спільна діяльність колективу, об’єднаного однією метою. 

Перш ніж скликати нараду, переконайтеся, що вона справді необхідна. Якщо ви хочете обговорити питання, яке можна вирішити в особистій взаємодії з конкретним членом команди, не збирайте всіх інших для його обговорення. За можливості поширити інформацію іншими способами, як-от електронна пошта, розсилка новин тощо, скористайтеся ними й не витрачайте час своїх колег на чергову нараду.

Наради умовно можна поділити на:

  • планові — відповідно до плану роботи служби охорони праці (СОП);
  • позапланові — за нагальної потреби розглянути певні питання. Наприклад, у зв’язку з порушенням вим...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search