Як ФОП створити комісію з перевірки знань

Організація роботи з охорони праці
12 січня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

У фізичної особи — підприємця працює 20 електромеханіків та інженер з ОП. Посади директора немає. Як у цьому випадку організувати навчання з охорони праці та створити комісію?

Рішення. Порядок проведення навчання з питань охорони праці регламентує Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15 (далі — Типове положення).

Перевіряє знання працівників на підприємстві комісія з перевірки знань з питань ОП підприємства (далі — комісія), склад якої затверджує наказом (розпорядженням) роботодавець. Голова комісії — керівник підприємства або його заступник, до службових обов’язків яких входить організація роботи з охорони праці. А за потреби створити комісії в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівники відповідного підрозділу чи їх заступники (п. 3.9 Типового положення).

До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search