Як ФОП створити комісію з перевірки знань

Організація роботи з охорони праці
12 січня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Хижняк
шеф-редактор Експертус Охорона праці, експерт Європейського співтовариства з ОП, сертифікований аудитор систем менеджменту професійного здоров’я та безпеки, Київ

У фізичної особи — підприємця працює 20 електромеханіків та інженер з ОП. Посади директора немає. Як у цьому випадку організувати навчання з охорони праці та створити комісію?

Рішення. Порядок проведення навчання з питань охорони праці регламентує Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15 (далі — Типове положення).

Перевіряє знання працівників на підприємстві комісія з перевірки знань з питань ОП підприємства (далі — комісія), склад якої затверджує наказом (розпорядженням) роботодавець. Голова комісії — керівник підприємства або його заступник, до службових обов’язків яких входить організація роботи з охорони праці. А за потреби створити комісії в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівники відповідного підрозділу чи їх заступники (п. 3.9 Типового положення).

До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації