Організація має декілька філій і відділень із різною чисельністю працівників. Як розробляти плани реагування на надзвичайну ситуацію: на всю організацію чи на кожне відділення окремо?
Рішення. Суб’єкт господарювання розробляє та затверджує План реагування на надзвичайні ситуації (далі — План). Якщо чисельність персоналу 50 осіб і менше — Інструкцію щодо дій персоналу суб’єкта господарювання у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій (далі — Інструкція). Ці вимоги не стосуються об’єктів підвищеної небезпеки (п. 1 ч. 1 ст. 130 КЦЗ).
Коли підприємство має декілька об’єктів (філій, відділень тощо), розробіть і затвердьте План або Інструкцію на кожен із них. Різне місцерозташування об’єктів впливає на їхню діяльність: різні ймовірні ризики, надзвичайні ситуації — як зовнішній, так і внутрішній вплив.
На необхідність розробити та затвердити План впливає тільки загальна чисельність персоналу на підприємстві — більше ніж 50 осіб, але не впливає чисельність працівників на кожному окр...