Для інженера з охорони праці важливо вміти ефективно вести діалог як із керівництвом, так і з працівниками. Адже від цього залежить стан охорони праці на підприємстві.
З’ясуємо, яких трьох правил дотримувати, щоб спілкування приносило користь і було цікавим не лише вам, а й вашому співрозмовнику. А також проаналізуємо сім технік ефективного спілкування, щоб ви вибрали комфортні та дієві саме для вас.
Три правила спілкування
Повага
Ставтеся до співрозмовника шанобливо. Навіть якщо він дотримується протилежної думки, поважайте його право думати інакше. З піною біля рота доводити свою правоту, із запалом наводити аргументи — не означає ефективно спілкуватися. Це означає бути глухим до позиції іншого. Щира цікавість до співрозмовника, яку показують із повагою до нього, здатна відчиняти багато дверей.
Власне ім’я
Називайте співрозмовника на ім’я. Це дуже важливо, бо так проявляють повагу. Утім, межу шанобливого ставлення надзвичайно легко перетнути, якщо кожне звернення починати з імені о...