Як запобігти пожежам в офісних приміщеннях

Пожежна безпека
13 листопада 2024 року
|
1 хвилину Читати

Обов'язки керівників і працівників. Протипожежні інструктажі. Евакуація з офісних приміщень. Системи оповіщення про пожежу. Електрообладнання. Первинні засоби пожежогасіння. Перелік документів з пожежної безпеки в офісі. Інструкція про заходи пожежної безпеки у службових (офісних) приміщеннях

user icon
Світлана Трошина
заступник начальника відділу пожежно-профілактичної роботи Добровільного пожежного товариства України, Київ

Офісні приміщення зазвичай оснащені великою кількістю комп’ютерної та оргтехніки, електроприладами, меблями, конструкціями, виготовленими з легкозаймистих матерів. Тому існує високий ризик виникнення пожежі.

З’ясуйте, чи добре захищений офіс, у якому ви працюєте, від пожеж, і дізнайтеся, яких вимог пожежної безпеки дотримувати.

Визначте обов'язки та вимоги

Керівник визначає обов’язки посадових осіб і призначає відповідальних за пожежну безпеку кожного офісного приміщення, за утримання та експлуатацію засобів протипожежного захисту. Такі вимоги встановлюють Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом МВС від 30.12.2014 № 1417; НАПБ А.01.001-2014 (далі — Правила пожежної безпеки).

Приклад

Документи, що регламентують вимоги пожежної безпеки для офісних установ

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації