Як запобігти пожежам в офісних приміщеннях

Пожежна безпека
13 листопада 2024 року
|
1 хвилину Читати

Обов'язки керівників і працівників. Протипожежні інструктажі. Евакуація з офісних приміщень. Системи оповіщення про пожежу. Електрообладнання. Первинні засоби пожежогасіння. Перелік документів з пожежної безпеки в офісі. Інструкція про заходи пожежної безпеки у службових (офісних) приміщеннях

user icon
Світлана Трошина
заступник начальника відділу пожежно-профілактичної роботи Добровільного пожежного товариства України, Київ

Офісні приміщення зазвичай оснащені великою кількістю комп’ютерної та оргтехніки, електроприладами, меблями, конструкціями, виготовленими з легкозаймистих матерів. Тому існує високий ризик виникнення пожежі.

З’ясуйте, чи добре захищений офіс, у якому ви працюєте, від пожеж, і дізнайтеся, яких вимог пожежної безпеки дотримувати.

Визначте обов'язки та вимоги

Керівник визначає обов’язки посадових осіб і призначає відповідальних за пожежну безпеку кожного офісного приміщення, за утримання та експлуатацію засобів протипожежного захисту. Такі вимоги встановлюють Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом МВС від 30.12.2014 № 1417; НАПБ А.01.001-2014 (далі — Правила пожежної безпеки).

Приклад

Документи, що регламентують вимоги пожежної безпеки для офісних установ

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search