Офісні приміщення зазвичай оснащені великою кількістю комп’ютерної та оргтехніки, електроприладами, меблями, конструкціями, виготовленими з легкозаймистих матерів. Тому існує високий ризик виникнення пожежі.
З’ясуйте, чи добре захищений офіс, у якому ви працюєте, від пожеж, і дізнайтеся, яких вимог пожежної безпеки дотримувати.
Визначте обов'язки та вимоги
Керівник визначає обов’язки посадових осіб і призначає відповідальних за пожежну безпеку кожного офісного приміщення, за утримання та експлуатацію засобів протипожежного захисту. Такі вимоги встановлюють Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом МВС від 30.12.2014 № 1417;
Документи, що регламентують вимоги пожежної безпеки для офісних установ
- Кодекс цивільного захисту України (КЦЗ);
- ДСТУ EN ISO 7010:2019 «Графічні символи. Кольори та знаки безпеки. Зареєстровані знаки безпеки»;
- ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні....