Що робити у разі втрати журналів реєстрації інструктажів

Організація роботи з охорони праці
5 червня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Володимир Дрозд
експерт Експертус Охорона праці Цифрового видавництва Експертус, Європейського співтовариства з ОП, Київ

Підприємство втратило всю документацію з охорони праці. Нові журнали реєстрації інструктажів із питань охорони праці мають однакову дату початку їх ведення. Чи не вважатимуть це порушенням у разі можливої перевірки?

Рішення. У разі втрати документів і справ, що числяться за номенклатурою, у структурних підрозділах підприємства (установи), вживайте заходів відповідно до пункту 9 глави 2 розділу V Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18 червня 2015 року № 1000/5 (далі — Правила). Так скеровує пункт 8 глави 3 розділу IV Правил.

► У разі встановлення фактів нестачі документів і справ, що внесені до номенклатури, відповідні структурні підрозділи здійснюють їх розшук.

► У разі негативного результату розшуку керівник підприємства за поданням служби діловодства або керівника архіву:

  • створює комісію зі службового розслідування;
  • приз...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search