Підприємство втратило всю документацію з охорони праці. Нові журнали реєстрації інструктажів із питань охорони праці мають однакову дату початку їх ведення. Чи не вважатимуть це порушенням у разі можливої перевірки?
Рішення. У разі втрати документів і справ, що числяться за номенклатурою, у структурних підрозділах підприємства (установи), вживайте заходів відповідно до пункту 9 глави 2 розділу V Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18 червня 2015 року № 1000/5 (далі — Правила). Так скеровує пункт 8 глави 3 розділу IV Правил.
► У разі встановлення фактів нестачі документів і справ, що внесені до номенклатури, відповідні структурні підрозділи здійснюють їх розшук.
► У разі негативного результату розшуку керівник підприємства за поданням служби діловодства або керівника архіву:
- створює комісію зі службового розслідування;
- приз...