До підприємства офісного типу належить суб’єкт господарювання за умов:
- на його балансі відсутні будівлі та споруди;
 - є один несекціонований ввідно-розподільний пристрій напругою до 380 В;
 - електрогосподарство складається з офісної техніки, електропобутових і освітлювальних приладів;
 - відсутні виробництва та приміщення з підвищеною небезпекою;
 - використовує обладнання загального призначення;
 - використовує для службових потреб орендовані колісні транспортні засоби, щоб перевозити працівників і вантажі, що не належать до небезпечних категорій.
 
Розглянемо, які документи потрібно розробити та які основні нормативні вимоги до офісних приміщень і умов праці в офісі.
Яку документацію розробити
Як розробити нормативну документацію з охорони праці (ОП) для офісу, визначає Порядок опрацювання і затвердження роботодавцем нормативних актів з охорони праці, що діють на підприємстві, затверджений наказом Держнаглядохоронпраці від 21.12.1993 № 132 (НПАОП 0.00-6.03-93).
Нормативні акти з ОП опрацьовують в...