Як створити комісію з питань охорони праці на підприємстві

Організація роботи з охорони праці
28 квітня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Склад, повноваження та обов'язки комісії. Зразки Протоколу загальних зборів трудового колективу щодо створення комісії і Положення про комісію з питань ОП

user icon
Георгій Лесенко
експерт із охорони праці, Київ

Чи обов’язково на підприємстві створювати комісію з питань охорони праці? Ні, такої вимоги немає. Згідно зі статтею 16 Закону про охорону праці, комісію з питань охорони праці можна створювати. І вирішує це не роботодавець, а трудовий колектив.

Проаналізуйте вимоги

Діяльність комісії з питань охорони праці (далі — Комісія) регламентують стаття 16 Закону про охорону праці та Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства, затверджене наказом Держгірпромнагляду від 21.03.2007 № 55 (далі — Типове положення).

Комісія — це консультативно-дорадчий орган, у якому представники адміністрації і профспілок спільно вирішують питання безпеки, гігієни праці, виробничого середовища.

Рішення, чи доцільно створити Комісію, ухвалює трудовий колектив на загальних зборах (конференції) за поданням роботодавця і професійної спілки.

Зверніть увагу

Створюйте Комісію за наявності згоди обох сторін.

Загальні збори (конференція) трудового колективу можуть вносити зміни до складу Комі...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації